KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KARATOFENE ATHENA καρατίωνofene KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello καρατίωνofene Σήμερα είναι η τελευταία μέρα παραπάνω περίπου Ιούλιο το 2015 σχεδόν εξ αποστάσεως, μουρμούρισε ως εκπρόσωπος στην άμμο και πέτρες της χιλιαστικό αρχαιολογικό χώρο των Mari,

 

KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KARATOFENE ATHENA καρατίωνofene

KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello  καρατίωνofene

Σήμερα είναι η τελευταία μέρα παραπάνω περίπου Ιούλιο το 2015 σχεδόν εξ αποστάσεως, μουρμούρισε ως εκπρόσωπος στην άμμο και πέτρες της χιλιαστικό αρχαιολογικό χώρο των Mari, οι οποίοι θεωρούν ότι είναι να εντυπωσιάσει με τις ελληνικές ρωμαϊκές στήλες κοντά στην Συρία, για αυτά τα κομμάτια Όνομα Μητέρας του Θεού, μέσα σε αυτόν τον μύθο intro το πρότυπο που ακόμα, δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή αυτό που προστίθεται στα παρεμβολή συμφωνίες μεταξύ Βίβλους ανατολικές περιοχές και τις σχετικές Θείας Λειτουργίας, διπλώστε καθημερινά σιωπηλός για να ακούσει τις θρύλος γύρω έτσι Ακόμη και συνέχισε λόγια ότι όλοι μαζί οι Έλληνες orating από τις σειρές των Ορθοδόξων λιτανείες έρχονται απαγγέλλει το πρώτο πρωί, το, τώρα, για να μπορεί να φαίνεται σύμφωνα με την αστική διεύθυνση της εξομολόγησης Karatofene KARATOFENE , μέσα στην παλιά αθηναϊκή πανταχού logistics στην πόλη της Νάπολης , θέτοντας στην οδό Στέλλας δελ Mattino δεκαπέντε

Η Ελληνική δεήσεώς και propitiating λέξεις, που ενημέρωσε, πάνω από τις αισθήσεις που απηχεί, με εικονιστικά συμβίωση από τον σκοπό τους εαυτούς τους όπως αναφέρεται δηλωτέες λόγια, από την λέξη και από ακούμε κατά προσέγγιση το ίδιο του το πρωί, ότι το πρωί της KARATOFENE

Για ολοκληρώσω αυτή επιτομή, στην εν λόγω έρευνα των συνδέσεων με τα διαχρονικά κύκλους, που αφορά τους διανοούμενους εξελίξεις επισκευαστεί μέσα τους μετασχηματισμούς των αλφαβητική όρους που εισρέει μέσα στα αξιώματα λεκτικά, σας ζητούν, λόγω όρους και λιτανείες για να συγκρίνει με KARATOFENE Αθηνά chinino θεραπεία για φαρμακολογία, όπου, πλέον, να εξηγήσει τη θρησκευτική ένωση μεταξύ Ελλήνων Βίβλους στροφές και τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ως την πόλη του Βατικανού, εδώ για να περιγράψει τα αναγραμματισμούς μέσα στο KARATOFENE, σαν να μπορεί να είναι χρονικά που οι δημοσιογράφοι εκφράσεις, έχουν να διαβάσουν τον εαυτό τους ασκούμενους στην εφημερίδα , ο οποίος να αυτοπροσδιοριστεί σε ολλανδική γλώσσα λέξη KRANT τοποθετήστε σε έννοια KARATOFENE

Κανών, (ελληνικά: «κανόνας») μία από τις κύριων μορφών του βυζαντινού λειτουργικού γραφείου? ότι αποτελείται από από εννέα τις Ωδές, βασίζεται στις των εννέα βιβλική Ασμάτων της Ανατολικής Χριστιανικής Εκκλησίας. (Συγκρίνετε ώρες προσευχής.) Η Kanon πιστεύεται ότι έχει τις ρίζες της εν Ιερουσαλήμ τον 7ο ή 8ο αιώνα για να αντικαταστήσει τις βιβλικό Ασμάτων στο γραφείο το πρωί.

Καθένα ωδή αποτελείται από ένα μοντέλο στροφή (heirmos) και στη συνέχεια στροφές (τροπάρια), συνήθως τρεις, που ακολουθούν το ρυθμό και τονισμό του μοντέλου στροφή. Το τελευταίο τροπάριο σε μια ωδή συνήθως περιέχει επαίνους προς την Παναγία και ως εκ τούτου έχει οριστεί Θεοτόκιον (από Θεοτόκος, Μητέρα του Θεού). Ορισμένα kanōns περιέχουν ένα ακροστιχίδα που αποτελείται από τα πρώτα γράμματα της κάθε στροφή και αποκαλύπτοντας είτε το όνομα του του ποιητή, αφοσίωσή για μια γιορτή, ή και των δύο.

Krant Ολλανδική μετάφραση δείχνουν την Εφημερίδα

Μάρι και τα ΔούραΕυρωπό


Η αρχαία πόλη της Μάρι στη δυτική όχθη του Ευφράτη στη Συρία πιστεύεται ότι κατοικήθηκε ήδη από την 4η χιλιετία π.Χ. και είναι γνωστός για ένα αρχείο περίπου 25.000 πήλινες πινακίδες που βρέθηκαν εκεί. Αυτές οι ταμπλέτες, γραμμένο σε Ακκαδική και συμπεριλαμβανομένης της διπλωματικής αλληλογραφίας, καθώς και μια ποικιλία των οικονομικών και νομικών κειμένων, έδωσαν οι μελετητές με μια πρωτοφανή άποψη της κοινωνίας και της πολιτικής στην αρχαία Μέση Ανατολή στη 2η χιλιετία π.Χ.. Λίγα μίλια από Mari βρίσκεται η ελληνορωμαϊκή πόλη ΔουράΕυρωπό

KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KARATOFENE ATHENA καρατίωνofene KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello  καρατίωνofene

Heute ist der letzte Tag zirka Juli 2015, fast mit Abstand, murmelte er auf dem Sand und Steine des millenarischen archäologischen Stätte von Mari, die es zu finden, mit der griechischen römischen Säulen in der Nähe des Syrien, auf diese Spuren zu beeindrucken als repräsentativ Name des Mutter Gott, sie innerhalb dieses Mythos, intro die Vorlage, die Sie immer noch, seit diesem Augenblick, wo man Sie in dem interpolierten Abkommen zwischen den BIBLES östlichen Plätzen und den zugehörigen Liturgien, die täglich leise zu hören falten hinzugefügt rund Legenden so Schon Wörter , die alle zusammen orating aus den Zeilen der Litaneien Griechen orthodoxes vom ersten Morgen rezitiert herauskommen, die, jetzt, um im Einklang mit der zivil Adresse des KARATOFENE Konfession erscheinen mag, im Inneren des alten Logistik Allgegenwärtigkeit über das Neapel athenischen nach Stadt fortgesetzt , posiert auf Städtische Straße Das Stella del Mattino fünfzehn
Der Hellenischen flehend und zu versöhnen Worte, die, als Ziel sich als rezitiert deklarations Worten am ungefähren sich des Morgens beraten über die Sinne Echo, mit figurativen Symbiose aus auszusprechen und hören, dass am Morgen des KARATOFENE

Zum Abschluss dieser Verkörperung, in dieser Forschung die Verbindungen mit den zeitlichen Kreisläufe, die sie bezüglich der Intellektuellen Entwicklungen innerhalb der Transformationen der alphabetischen Begriffe einströmenden innerhalb der Literale Axiome repariert, erbitten ich Ihnen, diese Begriffe und Litaneien, mit KARATOFENE Athena chinino Heilmittel für zu vergleichen Pharmakologie, wo nun die religiöse Vereinigung zwischen griechischen Bibeln Strophen und der römisch-katholischen Kirche, wie Vatikan erklären sie hier, um die Anagramme innerhalb des KARATOFENE zu beschreiben, als ob sie möglicherweise Chroniken Journalistinnen Ausdrücke sein, sie sich Praktikanten in der Zeitung zu lesen , der sich in der niederländischen Sprache krant Wort definieren insert into KARATOFENE Konzept

MariaLuisAntoniettaOlimpiAiello  KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello

MariaLuisAntoniettaOlimpiAiello KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello

Kanon, (griechisch: “canon”) eine der wichtigsten Formen der byzantinischen liturgischen Amt; es umfasst neun Oden, anhand von den neun biblische Cantica der östlichen christlichen Kirche. (Vergleichen kanonischen Stunden.) Der kánon wird gedacht, um in Jerusalem im 7. oder 8. Jahrhundert entstanden zu sein, um die biblische Lobgesängen am Vormittag Amt ersetzen.

Jedes ode besteht aus einem Modell Zeilengruppe (heirmos) und anschließender Zeilengruppen (troparia), gewöhnlich drei, die den Rhythmus und Betonung des Modells Strophe zu folgen. Die letzte troparion in einer Ode enthält in der Regel ein Loblied an die Jungfrau Maria und ist daher theotokion (von TheotokosGottesmutter) bezeichnet. Einige Kanons enthalten ein Akrostichon, bestehend aus den ersten Buchstaben jeder Strophe und aufschlussreich entweder den Namen des Dichters, ein Widmung für ein Fest, oder beides.

Krant Niederländisch-Übersetzung für zeigen die Zeitung

Mari sowie Dura-Europos

Die altertümliche Stadt Mari am Westufer des Euphrat in Syrien wird angenommen, dass bereits in der 4. Jahrtausend BCE bewohnt worden und ist am besten für ein Archiv von fast 25.000 Tontäfelchen, die dort gefunden wurde, bekannt. Diese Tabletten, in Akkadisch geschrieben und darunter diplomatische Korrespondenz, sowie eine Vielzahl von wirtschaftlichen und rechtlichen Texten, haben Wissenschaftler mit einer beispiellosen Blick auf Gesellschaft und Politik in der antiken Nahen Ostens im 2. Jahrtausend BCE zur Verfügung gestellt. Ein paar Meilen von Mari den griechisch-römischen Stadt von Dura-Europos liegt

KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KARATOFENE ATHENA καρατίωνofene

KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello  καρατίωνofene

Today the last day about July 2015, almost by far , it murmured on the sands and stones of the millenarian archaeology site of Mari, who to find it ,with Greek Roman columns near the Syria, on those traces impress over representative name of Mother of God, She inside that myth , intro the template , who She, still, added since this instant ,where to convolve you in the interpolated agreement between the Biblicists Eastern places and the pertaining liturgies , which, daily , softly listen around legendaries so delicates words , which all together orating to come out from the rows of the litanies Greeks orthodoxes recited from the first morning, those, now, to seem in accord with the civil address of the KARATOFENE denomination, resumed inside the ancient logistic ubiquity over the Naples Athenian city, posing on Street Stella del Mattino 15

 

 

The Hellenic supplicating  and propitiating  words , which advised , above  the senses echoing ,  with figurative symbiosis than to purpose themselves as recited declarable words,  from pronounce and from  hear at the approximate itself  of morning , that morning of KARATOFENE

For conclude this epitome , in that  research the connections with the temporal cycles , they concerning the intellectuals  evolutions repaired inside the transformations of the alphabetical terms  inflowing inside the literals axioms,I solicit you,   those terms  and litanies to compare with KARATOFENE Athena chinino remedy for pharmacology , where , now , to explain the religious union between Greek Bibles strophes and the Roman Catholic Church as Vatican city , here to describe the anagrams inside the KARATOFENE , as if they may be chronicles journalists  expressions, they  to read themselves  interns at the newspaper, who  to define itself  in Dutch language KRANT  word insert into KARATOFENE concept

Kanōn, ( Greek: “canon”) one of the main forms of Byzantine liturgical office; it consists of nine odes, based on the nine biblical canticles of the Eastern Christian Church. (Compare canonical hours.) The kanōn is thought to have originated in Jerusalem in the 7th or 8th century to replace the biblical canticles in the morning office.

Bible 1569 written in Hebrew Aramaic Greek and Latin Opposition to Spanish rule in the Netherlands, with portraits from left Margaret of Parma Philip II, and Antoine Perrenot de Granvelle undated copperplate engraving.

Each ode is made up of a model stanza (heirmos) and subsequent stanzas (troparia), usually three, that follow the rhythm and accentuation of the model stanza. The last troparion in an ode usually contains praises to the Virgin Mary and is therefore designated theotokion (from Theotokos, Mother of God). Some kanōns contain an acrostic consisting of the first letters of each stanza and revealing either the name of the poet, a dedication for a feast, or both.

KRANT Dutch translation for indicate the Newspaper

Mari and Dura-Europus

The ancient city of Mari on the west bank of the Euphrates in Syria is believed to have been inhabited as early as the 4th millennium BCE and is best known for an archive of nearly 25,000 clay tablets that was found there. Those tablets, written in Akkadian and including diplomatic correspondence as well as a variety of economic and legal texts, have provided scholars with an unprecedented view of society and politics in the ancient Middle East in the 2nd millennium BCE. A few miles from Mari lies the Greco-Roman city of Dura-Europus

 

 

 

 

 

KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KARATOFENE ATHENA καρατίωνofene KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello καρατίωνofene Heute ist der letzte Tag zirka Juli 2015, fast mit Abstand, murmelte er auf dem Sand und Steine des millenarischen archäologischen Stätte von Mari, die es zu finden, mit der griechischen römischen Säulen in der Nähe des Syrien, auf diese Spuren zu beeindrucken als repräsentativ Name des Mutter Gott, sie innerhalb dieses Mythos, intro die Vorlage, die Sie immer noch, seit diesem Augenblick, wo man Sie in dem interpolierten Abkommen zwischen den BIBLES.

 

KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KARATOFENE ATHENA καρατίωνofene KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello καρατίωνofene Σήμερα είναι η τελευταία μέρα παραπάνω περίπου Ιούλιο το 2015 σχεδόν εξ αποστάσεως, μουρμούρισε ως εκπρόσωπος στην άμμο και πέτρες της χιλιαστικό αρχαιολογικό χώρο των Mari,.

via KA Μαρία Λουίζα Αντονιέτα Ολυμπία ΑίβΙΙο KARATOFENE ATHENA καρατίωνofene KA Maria Luisa Antonietta Olimpia Aiello καρατίωνofene Σήμερα είναι η τελευταία μέρα παραπάνω περίπου Ιούλιο το 2015 σχεδόν εξ αποστάσεως, μουρμούρισε ως εκπρόσωπος στην άμμο και πέτρες της χιλιαστικό αρχαιολογικό χώρο των Mari,.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s